Συνεδρίες

Σας προσφέρω ατομικές συνεδρίες στο γραφείο, συνεδρίες για ζευγάρια και απομακρυσμένες online συνεδρίες

Συχνές Ερωτήσεις

Στην πρώτη συνεδρία γίνεται μια δομημένη συζήτηση με σκοπό να γίνει σαφής ο λόγος της συνεργασίας μας.

Τα βήματα που ακολουθούνται είναι τα εξής:

  • Γνωριμία
  • Ποιος είναι ο λόγος που έρχεστε στο γραφείο; (προσδιορισμός προσδοκιών/φόβων από τη συνεργασία)
  • Πλήρες ιστορικό (ιατρικό, φαρμακευτικό, διαιτολογικό)
  • Αξιολόγηση βιοχημικών εξετάσεων
  • 24ωρη ανάκληση (υπάρχουσες διατροφικές συνήθειες και συμπεριφορές)
  • Καθορισμός διατροφικών προτιμήσεων
  • Ανάλυση σύστασης σώματος – Λιπομέτρηση
  • Αξιολόγηση της λιπομέτρησης
  • Διερεύνηση κινήτρων – καθορισμός στόχων
  • Εισαγωγή στη διατροφική εκπαίδευση
  • Εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής

Στην πρώτη συνεδρία χρειάζεται να γνωρίσει με ακρίβεια ο διαιτολόγος τις ανάγκες που έχει ο διαιτώμενος.

Το κάθε πρόγραμμα διατροφής σχεδιάζεται πάνω στις ανάγκες του διαιτώμενου «από το μηδέν» κάθε φορά. Το πρόγραμμα το φτιάχνουμε μαζί κατά τη διάρκεια της συνεδρίας!

Το πλάνο διατροφής σας σχεδιάζεται με το σύγχρονο πρόγραμμα Nutri, στο οποίο έχουμε τη δυνατότητα να δούμε με ακρίβεια την σύστασή του διαιτολογίου. Έτσι βλέπουμε αναλυτικά τη σύστασή του σε θερμίδες, μακροθρεπτικά συστατικά (πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, λίπος) και μικροθρεπτικά συστατικά (σίδηρος, ασβέστιο, κοκ).

Μου έχει πάρει 2 χρόνια εντατικής εργασίας, για να μπορέσω να δομήσω τα τρόφιμα στο πρόγραμμα και ανά περιόδους το βελτιώνω και το εμπλουτίζω.

Το πρόγραμμα διατροφής σχεδιάζεται βασισμένο :

  • στις ανάγκες του σώματός σας
  • στις προσωπικές διατροφικές σας προτιμήσεις
  • στο πρόγραμμα της καθημερινότητάς σας
  • στους στόχους σας

Οι αρχές που ακολουθούνται για το πρόγραμμα είναι :

  • Να είναι ρεαλιστικό
  • Να είναι γευστικό
  • Να έχει αυξημένο βαθμό κορεσμού
  • Να είναι αποτελεσματικό
  • Να συμβάλει στην προαγωγή της συνολικής υγείας

Έχουμε την δυνατότητα να τα πετύχουμε όλα αυτά σχεδιάζοντας το πρόγραμμα «από το μηδέν» σε συνεργασία με εσάς.

Δύο πράγματα χρειάζεται να έχετε κάνει πριν έρθετε. Το πρώτο είναι να έχετε ακολουθήσει τις οδηγίες για την μέτρηση και τα δεύτερο να έχετε μαζί σας τις βιοχημικές σας εξετάσεις αν υπάρχουν, τη φαρμακευτική σας αγωγή αν έχετε κάποια πάθηση ή το πρόγραμμα των προπονήσεων αν είστε επαγγελματίας αθλητής.

Τι οδηγίες για την λιπομέτρηση είναι απαραίτητο να τις έχετε ακολουθήσεις, καθότι είναι σημαντικό να μην επηρεαστούν τα υγρά του σώματος. Άρα:

  • 3 ώρες πριν την λιπομέτρηση, μην καταναλώνετε φαγητό, νερό ή άλλα υγρά.
  • Αποφύγετε την πολύ έντονη σωματική άσκηση 8–12 ώρες πριν.
  • 8–12 ώρες πριν την λιπομέτρηση, μην καταναλώνετε αλκοόλ.
  • Καλό είναι η λιπομέτρηση να μην λαμβάνει χώρα τις ημέρες αδιαθεσίας μιας γυναίκας καθώς μπορεί να επηρεάσει το αποτέλεσμά της.
  • Απαγορεύεται η λιπομέτρηση σε εγκυμονούσες για λόγους προληπτικούς. Ακόμα και σε άτομα που φέρουν βηματοδότη στην καρδιά τους ή άλλα μεταλλικά εμφυτεύματα στο σώμα τους.
  • Απουσία μεταλλικών αντικειμένων όπως κοσμήματα, αξεσουάρ, ζώνη τα οποία έρχονται σε επαφή με το δέρμα.

Πριν την λιπομέτρηση θα σας ζητήσω να βγάλετε παπούτσια και κάλτσες (καλό είναι να μην φοράτε καλτσόν) καθώς χρειάζεται να ανέβετε στον λιπομετρητή με γυμνά πέλματα. Το δεύτερο που θα σας ζητήσω είναι να βγάλετε τα μεταλλικά σας αντικείμενα, καθώς το μέταλλο θα δημιουργήσει σφάλμα στην μέτρηση (οπότε είναι καλό να μην φοράτε πολλά μεταλλικά).

Σε κάθε επόμενη συνεδρία έρχεστε με συμπληρωμένο το ημερολόγιο καταγραφής που σας έχω δώσει στην πρώτη συνεδρία, ώστε να γνωρίζουμε τελικά πως ήταν η διατροφή σας και η κίνησή σας το προηγούμενο διάστημα. Κάνουμε μια συζήτηση για το πώς πήγε το διάστημα αυτό και ξανακάνουμε λιπομέτρηση.

Μέσα από αυτό το feedback που λαμβάνω από εσάς προσαρμόζω το πρόγραμμα διατροφής, δίνοντας σας νέες ιδέες-συνταγές και λύσεις στα γεύματα που σας δυσκόλεψαν. Έπειτα αφιερώνουμε χρόνο ώστε να εκπαιδευτείτε στο πως θα ξεπερνάτε τυχόν εμπόδια που προέκυψαν.

Ουσιαστικά στις επόμενες συνεδρίες δίνεται έμφαση στη διατροφική εκπαίδευση και στην τροποποίηση της διατροφικής συμπεριφοράς.

Η διατροφική εκπαίδευση εξατομικεύεται για το κάθε άτομο ώστε να μπορεί να γνωρίζει ποιες είναι οι ανάγκες του και πως να τις καλύπτει. Το ζητούμενο είναι στο τέλος των συνεδριών να γίνει ο διαιτολόγος του εαυτού του.

Το κομμάτι της διατροφικής συμπεριφοράς αφορά τις συμπεριφορές και τις συνήθειες που έχει το άτομο και τον απομακρύνουν από τον υγιεινό τρόπο διατροφής. Αυτές τις συμπεριφορές τις εντοπίζουμε, βλέπουμε ποιος είναι ο βαθύτερος λόγος που συμβαίνουν και τις τροποποιούμε.

Με αυτόν τον τρόπο απομακρύνεται από το κλισέ της «δίαιτας» και μπαίνει στο φυσιολογικό τρόπο διατροφής. Αυτό του εξασφαλίζει ότι ακόμα και μετά τη διακοπή της συνεργασίας μας, θα έχει όλα τα εφόδια και τα εργαλεία, ώστε να διατηρήσει τις αλλαγές που έκανε.

Όλη η μεθοδολογία αποσκοπεί τελικά ο διαιτώμενος να διατηρήσει τις αλλαγές που έκανε στη διατροφή του και στο σώμα του.

Αυτό εξαρτάται από τις ανάγκες του διαιτώμενου. Μπορεί να είναι ανά μια, δύο ή ανά τρεις εβδομάδες. Στις περισσότερες περιπτώσεις προτείνω να γίνεται η επίσκεψη ανά 2 εβδομάδες, είμαστε όμως ευέλικτοι και προσαρμοζόμαστε στις ανάγκες κάθε διαιτώμενου.

Φυσικά, ίσως να είναι και καλύτερο για εσάς, καθώς μπορεί να έχετε ένα σύμμαχο σε όλη αυτή την προσπάθεια (π.χ. φίλο/η, σύντροφο, γονιό/παιδί). Στην πορεία των συνεδριών θα διαπιστώσουμε αν λειτουργεί βοηθητικά αυτός ο τρόπος συνεργασίας ή αν θα χρειαστεί να γίνονται οι συνεδρίες στον καθένα ξεχωριστά.

Δείτε περισσότερα στην καρτέλα Συνεδρίες – Συνεδρίες για ζευγάρια.