Ρύθμιση βάρους

Μείωση Σωματικού Λίπους

Μέχρι σήμερα, πιστεύαμε πως η αιτία αύξησης του σωματικού βάρους είναι το θετικό ισοζύγιο ενέργειας. Με άλλα λόγια ο συνδυασμός αυξημένης κατανάλωσης τροφών υψηλών σε ενέργεια και η μειωμένη κίνηση. Η θεωρία αυτή αποδεικνύεται, πλέον, μια επιφανειακή εκτίμηση της κατάστασης.

Μείωση Σωματικού Λίπους

Δυο καθοριστικοί παράγοντες για την αύξηση βάρους είναι:

  • Η ψυχική κατάσταση του ατόμου
  • Το περιβάλλον και οι κοινωνικές προσταγές

Αν κάποιος αγνοήσει αυτούς τους δύο παράγοντες είναι πολύ πιθανό να καταφύγει σε μια αυστηρή δίαιτα απώλειας βάρους. Ακόμα και αν αυτός ο άνθρωπος καταφέρει να φτάσει το στόχο του είναι πολύ πιθανό να μην μπορέσει να διατηρήσει το νέο του βάρος.
Μάλιστα παρατηρείται το φαινόμενο οι άνθρωποι μετά από ένα διάστημα να βάζουν επιπλέον βάρος από αυτό που είχαν πριν ξεκινήσουν την δίαιτα. Έτσι μπαίνει σε ένα φαύλο κύκλο αυστηρής δίαιτας και επαναπρόσληψης βάρους. Αυτό το αδιέξοδο καταλήγει πολλές φορές να γίνεται ένα χρόνιο πρόβλημα παχυσαρκίας. Οι επαναλαμβανόμενες αποτυχημένες προσπάθειες μείωσης βάρους οδηγούν το άτομο να έχει μια παθολογική σχέση με την τροφή και το σώμα του. Ενοχοποιεί το φαγητό και κατηγορεί τον εαυτό του.

«Η δίαιτά σου μπορεί να είναι αποτελεσματική,
προάγει όμως την συνολική υγεία;»

Αν κάποιος αγνοήσει αυτούς τους δύο παράγοντες είναι πολύ πιθανό να καταφύγει σε μια αυστηρή δίαιτα απώλειας βάρους. Ακόμα και αν αυτός ο άνθρωπος καταφέρει να φτάσει το στόχο του είναι πολύ πιθανό να μην μπορέσει να διατηρήσει το νέο του βάρος.
Μάλιστα παρατηρείται το φαινόμενο οι άνθρωποι μετά από ένα διάστημα να βάζουν επιπλέον βάρος από αυτό που είχαν πριν ξεκινήσουν την δίαιτα. Έτσι μπαίνει σε ένα φαύλο κύκλο αυστηρής δίαιτας και επαναπρόσληψης βάρους. Αυτό το αδιέξοδο καταλήγει πολλές φορές να γίνεται ένα χρόνιο πρόβλημα παχυσαρκίας. Οι επαναλαμβανόμενες αποτυχημένες προσπάθειες μείωσης βάρους οδηγούν το άτομο να έχει μια παθολογική σχέση με την τροφή και το σώμα του. Ενοχοποιεί το φαγητό και κατηγορεί τον εαυτό του.

«Η δίαιτά σου μπορεί να είναι αποτελεσματική,
προάγει όμως την συνολική υγεία;»

Ποια είναι η λύση:

Μέσα από τις συνεδρίες το άτομο εκπαιδεύεται στον φυσιολογικό τρόπο διατροφής:

  • Θεσπίζει ρεαλιστικούς στόχους
  • Γνωρίζει τις διατροφικές ανάγκες του και μαθαίνει να τις καλύπτει μέσα από τις προσωπικές του προτιμήσεις.
  • Μέσω της τροποποίησης της διατροφικής συμπεριφοράς αλλάζει τον τρόπο που σκέφτεται και συμπεριφέρεται γύρω από το φαγητό.
  • Ανακαλύπτει και δίνει λύση στα βαθύτερα αίτια που τον οδήγησαν στην αύξηση βάρους
  • Επαναπροσδιορίζει τη σχέση του με το φαγητό και το σώμα του.

Η υπηρεσία αυτή περιλαμβάνει:

Εξατομικευμένο Διατροφικό Πρόγραμμα

Το πρόγραμμα διατροφής σχεδιάζεται με βάση τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του ατόμου.

Πέρα από τη δίαιτα

Την δυνατότητα το άτομο να επανέλθει στο φυσιολογικό τρόπο διατροφής χωρίς πρόγραμμα διατροφής

Διατροφική εκπαίδευση

Μαθαίνει να καλύπτει τις ανάγκες του σε θρεπτικά συστατικά και ενέργεια με ένα πρακτικό και ευχάριστό τρόπο.

Τροποποίηση της διατροφικής συμπεριφοράς και συμβουλευτική

Αναγνωρίζει τις ρίζες της κάθε επιβαρυντικής συνήθειας και συμπεριφοράς και αποκτά τις δεξιότητες ώστε να δημιουργήσει νέες.

Ανάλυση σύστασης σώματος - Λιπομέτρηση

Μέσω των μετρήσεων το άτομο παρακολουθεί τις αλλαγές στο σώμα του και μπορεί να θεσπίζει ρεαλιστικούς στόχους για την επόμενη συνεδρία.

Παρακολούθηση (follow up)

Η επικοινωνία από τη μια συνεδρία στην επόμενη είναι ιδιαίτερα σημαντική. Έχει φανεί πως μέσω της επικοινωνίας του διαιτολόγου με τον διαιτώμενο ενισχύεται η συμμόρφωση, η θέληση και η συνέπειά του.

Ανάπτυξη δεξιοτήτων και προετοιμασία για την διατήρηση βάρους

Αύξηση Βάρους

Η αύξηση βάρους είναι μια απαιτητική διαδικασία. Απαιτεί θέληση και αποφασιστικότητα από το άτομο για να μπορέσει να γίνει μέσα από υγιεινές τροφές.

Αύξηση Βάρους

Η αύξηση βάρους είναι απαραίτητη όταν:

  • Το ποσοστό λίπους είναι κάτω από τα φυσιολογικά όρια.
  • Θέλουμε να επιτύχουμε αύξηση της μυϊκής μάζας.
  • Υπάρχει αδικαιολόγητη και απότομη μείωση βάρους (κυρίως στους ηλικιωμένους).

Η προσπάθεια να αυξηθεί το βάρος μέσα από τροφές που δεν είναι θρεπτικές αλλά είναι πλούσιες σε θερμίδες, επιβαρύνει τη συνολική υγεία του ατόμου.

«Η αύξηση βάρους για να είναι υγιής χρειάζεται να επιτυγχάνεται μέσω της αυξημένης κατανάλωσης θρεπτικών τροφών»

Αύξηση Βάρους Αριστείδης Παρτινός
Αύξηση Βάρους Αριστείδης Παρτινός

Η προσπάθεια να αυξηθεί το βάρος μέσα από τροφές που δεν είναι θρεπτικές αλλά είναι πλούσιες σε θερμίδες, επιβαρύνει τη συνολική υγεία του ατόμου.

«Η αύξηση βάρους για να είναι υγιής χρειάζεται να επιτυγχάνεται μέσω της αυξημένης κατανάλωσης θρεπτικών τροφών»

Η υπηρεσία αυτή περιλαμβάνει:

Εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής

Το πρόγραμμα σχεδιάζεται με βάση τις ανάγκες, τις προτιμήσεις και την καθημερινότητα.

Διατροφική εκπαίδευση

Προσανατολισμένη στην αύξηση του σωματικού βάρους.

Ανάλυση σύστασης σώματος - Λιπομέτρηση

Με τις μετρήσεις μπορούμε να δούμε με μεγαλύτερη ακρίβεια τις ανάγκες του ατόμου και να παρακολουθούμε τις αλλαγές στο σώμα.

Διατροφικές οδηγίες

Σκοπός είναι η διαδικασία κατανάλωσης τροφής να είναι απολαυστική και εύκολη.

Παρακολούθηση (follow up)

Η επικοινωνία βοηθά στην αποτελεσματικότερη συνεργασία διαιτολόγου-διαιτώμενου.

Διατήρηση Βάρους

Η επιστροφή στον φυσιολογικό τρόπο διατροφής είναι αυτή που μας βοηθά να διατηρούμε το βάρος μας σε ένα υγιές εύρος.

«Ερμηνεύστε τα σημάδια που σας δείχνει το σώμα σας και αφουγκραστείτε τις ανάγκες σας»

Διατήρηση Βάρους Αριστείδης Παρτινός

Οι κυριότεροι λόγοι που κάποιος θέλει να διατηρήσει το βάρος του είναι οι εξής:

  • Έχει προηγηθεί μια διαδικασία απώλειας βάρους.
  • Θέλει να βελτιώσει τη σύσταση του σώματός του.
  • Θέλει να βελτιώσει την ποιότητα ζωής του.

Η ρύθμιση του βάρους χρειάζεται να ακολουθείτε από εξατομικευμένη διατροφική εκπαίδευση και τροποποίηση της συμπεριφοράς για να μπορέσει να είναι μακροπρόθεσμη. Το άτομο χρειάζεται να πάρει όλα τα απαραίτητα εφόδια και εργαλεία για να μπορέσει να τρέφεται φυσιολογικά.
Το γεγονός ότι κάποιος έχει ένα υγιές βάρος δεν του εξασφαλίζει και την συνολική του υγεία. Η εξασφάλιση των θρεπτικών συστατικών από την τροφή του και η γενικότερη υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής είναι αυτά που μας φέρνουν πιο κοντά στην υγεία.
Στη διατήρηση βάρους το πλάνο διατροφής αρχίζει να παίρνει έναν υποστηρικτικό ρόλο. Το άτομο σε αυτό το σημείο καλείται να αυτενεργεί και να γίνει ο διατροφολόγος του εαυτού του.
Η ελευθερία στη διατροφή έχει δομή και όρια. Το γεγονός ότι δεν υπάρχει ένα συγκεκριμένο πλάνο διατροφής δεν σημαίνει ότι μπορείς να τρέφεσαι χωρίς καμία οργάνωση. Εξάλλου οι απότομες αυξομειώσεις βάρους είναι επιβαρυντικές τόσο για την σωματική όσο και για την ψυχική υγεία.

Διατήρηση Βάρους

Η ρύθμιση του βάρους χρειάζεται να ακολουθείτε από εξατομικευμένη διατροφική εκπαίδευση και τροποποίηση της συμπεριφοράς για να μπορέσει να είναι μακροπρόθεσμη. Το άτομο χρειάζεται να πάρει όλα τα απαραίτητα εφόδια και εργαλεία για να μπορέσει να τρέφεται φυσιολογικά.
Το γεγονός ότι κάποιος έχει ένα υγιές βάρος δεν του εξασφαλίζει και την συνολική του υγεία. Η εξασφάλιση των θρεπτικών συστατικών από την τροφή του και η γενικότερη υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής είναι αυτά που μας φέρνουν πιο κοντά στην υγεία.
Στη διατήρηση βάρους το πλάνο διατροφής αρχίζει να παίρνει έναν υποστηρικτικό ρόλο. Το άτομο σε αυτό το σημείο καλείται να αυτενεργεί και να γίνει ο διατροφολόγος του εαυτού του.
Η ελευθερία στη διατροφή έχει δομή και όρια. Το γεγονός ότι δεν υπάρχει ένα συγκεκριμένο πλάνο διατροφής δεν σημαίνει ότι μπορείς να τρέφεσαι χωρίς καμία οργάνωση. Εξάλλου οι απότομες αυξομειώσεις βάρους είναι επιβαρυντικές τόσο για την σωματική όσο και για την ψυχική υγεία.

Η υπηρεσία αυτή περιλαμβάνει:

Διατροφική εκπαίδευση

Σε αυτή τη φάση είναι προσανατολισμένη στη διατήρηση βάρους και στην προαγωγή ενός υγιεινού τρόπου ζωής.

Ανάλυση σύστασης σώματος - Λιπομέτρηση

Εφόσον κρίνεται σκόπιμο γίνονται μετρήσεις ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε και να ερμηνεύουμε τις αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα.

Διατροφικές οδηγίες

Το πρόγραμμα διατροφής σταδιακά καταργείται. Τη θέση του παίρνουν κάποιες κατευθυντήριες οδηγίες διατροφής.

Τακτική επικοινωνία (follow up)

Η επικοινωνία βοηθά στο να λύνονται διατροφικά ζητήματα σε απρόοπτες καταστάσεις.

Ενδιαφέρεσαι για Συνεδρία;

Κάνε την υγιεινή διατροφή πράξη!

Κλείσε Ραντεβού