Πέρα από τα όρια της δίαιτας

Οι δίαιτες είναι μια αναποτελεσματική προσέγγιση για τη μακροπρόθεσμη απώλεια βάρους! Αυτός είναι και ο λόγος που πολλοί άνθρωποι μπόρεσαν κάποια στιγμή στη ζωή τους να μειώσουν αποτελεσματικά το βάρος τους. Τους ήταν όμως σχεδόν αδύνατο να το διατηρήσουν.

Φαίνεται λοιπόν ότι όταν κάποιος ακολουθεί μια δίαιτα μπορεί να πειθαρχήσει σε ένα πρόγραμμα διατροφής. Μόλις όμως επιτευχθεί ο στόχος και σταματήσει τις συνεδρίες με τον επαγγελματία διαιτολόγο, τότε επιστρέφει στις παλιές αγαπημένες του συνήθειες και άρα επιστρέφει και στο αρχικό του βάρος.

Δεν είναι λίγοι οι άνθρωποι με ένα χρόνιο ζήτημα παχυσαρκίας που δηλώνουν πλέον πως «από τότε που άρχισα τις δίαιτες άρχισα να παίρνω βάρος». Έτσι εξαντλημένοι από τις αποτυχημένες προσπάθειες απώλειας βάρους, οι παχύσαρκοι παραιτούνται προσωρινά, μέχρι να ξαναβγεί μια νέα θαυματουργή μέθοδος αδυνατίσματος, που θα τους υποσχεθεί μια γρήγορη απώλεια βάρους. Αν έχετε ένα χρόνιο ζήτημα παχυσαρκίας η συνέχεια σας είναι μάλλον γνωστή.

Έτσι εφόσον υπάρχει θέληση από εσάς να μειώσετε οριστικά το βάρος σας, χρειάζεται να αλλάξετε την προσέγγιση με την οποία βλέπετε τα πράγματα.

Εδώ έρχεται να δώσει τη λύση το πρόγραμμα «Πέρα από τα όρια της δίαιτας», το οποίο απευθύνεται σε ανθρώπους με επαναλαμβανόμενες αποτυχημένες προσπάθειες απώλειας βάρους. Το πρόγραμμα αυτό έχει ως σκοπό να αναζητήσει τα βαθύτερα αίτια που ένας άνθρωπος εγκλωβίζεται στη νόσο της παχυσαρκίας και να τον βγάλει από το αδιέξοδο.

Στο πρόγραμμα αυτό των 12 εβδομάδων:

  • Η απώλεια βάρους επιτυγχάνεται με αργούς ρυθμούς και είναι μόνιμη διότι έχετε εκπαιδευτεί σε έναν καινούργιο τρόπο να καταναλώνετε τις τροφές σας, χωρίς να νιώθετε στέρηση.
  • Η μέθοδος δεν εμπεριέχει εβδομαδιαίο διαιτολόγιο, ενώ οι συναντήσεις μας θα είναι εβδομαδιαίες.
  • Η μέθοδος δίνει έμφαση και αντιμετωπίζει, τους λόγους (παράγοντες) που οδηγούν στην πολυφαγία, στην αρνητική εικόνα του σώματος και στην αρνητική αυτό-εκτίμηση.
Στόχος της μεθόδου είναι:

  • η εγκαθίδρυση του φυσιολογικού τρόπου διατροφής μέσα από ειδική εκπαίδευση.
  • η βελτίωση της αυτο-εκτίμησης του ατόμου.
  • η διαχείριση των αρνητικών μηνυμάτων (ρατσιστικά σχόλια), που λαμβάνει το παχύσαρκο – υπέρβαρο άτομο, από εαυτό και άλλους ως προς το σχήμα ή/και το βάρος του σώματος και γενικότερα για την αξία του ως άτομο.
  • η αναγνώριση και η αποδοχή εαυτού.

Ενδιαφέρεσαι για Συνεδρία;

Κάνε την υγιεινή διατροφή πράξη!

Κλείσε Ραντεβού